Elerias Skogsalver
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Utrustning 3dje försöket.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Celith

Celith


Antal inlägg : 19
Join date : 09-07-01
Age : 37
Ort : Uppsala

Utrustning 3dje försöket. Empty
InläggRubrik: Utrustning 3dje försöket.   Utrustning 3dje försöket. Emptytor jul 16, 2009 3:35 pm

Har börjat fundera på ifall att det kanske är dags att göra en ny utrustning för Celith. Eller i alla fall i stort sett nytt.
Lite nya funderingar kring en rustning jag gärna skulle vilja bygga och lite kläder som följer samma stil.

Tänkte lägga upp lite bilder här senare så får ni säga vad ni tror, tycker och tänker om det! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.johart.se
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Utrustning 3dje försöket. Empty
InläggRubrik: Sv: Utrustning 3dje försöket.   Utrustning 3dje försöket. Emptytor jul 16, 2009 6:41 pm

Har du råd med det så ser jag absolut fram emot resultatet =) Vet att du är jätteduktig.

Btw, ditt harnesk, står det för försäljning i sånt fall?
Till överst på sidan Gå ner
Celith

Celith


Antal inlägg : 19
Join date : 09-07-01
Age : 37
Ort : Uppsala

Utrustning 3dje försöket. Empty
InläggRubrik: Sv: Utrustning 3dje försöket.   Utrustning 3dje försöket. Emptytor jul 16, 2009 8:53 pm

Som det ser ut just nu så har jag inte råd. Smile Men skissa kan man alltid! Very Happy
Hehe, trevligt att du har förtroende för mig Karro!

Men skulle jag sälja mitt harnesk, axelskydd och koger så skulle jag ha råd. Heh, hade inte tänkt mig en liten slant för dem. Razz
Problemet med mitt harnesk är att det är väldigt byggt efter just min kroppstyp. Så är man inte i min längd och har min kroppshydda så går det inte på eftersom att det är ihopsytt mer eller mindre där bak.
Men det är inte omöjligt att jag kommer att sälja bort prylarna. Får se vad tiden säger. Smile Trivs ju trotts allt ganska bra med det.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.johart.se
Górwêleth
Vaiwa
Górwêleth


Antal inlägg : 254
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Varierar. För tillfället Grebbestad

Utrustning 3dje försöket. Empty
InläggRubrik: Sv: Utrustning 3dje försöket.   Utrustning 3dje försöket. Emptytor jul 16, 2009 9:37 pm

Vi ses i vår i sånt fall. Jag tänker roa mig i höst i alla fall. Får ingen semester på hela sommaren så det är befogat.
Till överst på sidan Gå ner
Galadrim

Galadrim


Antal inlägg : 105
Join date : 09-01-21
Age : 36
Ort : Leksand

Utrustning 3dje försöket. Empty
InläggRubrik: Sv: Utrustning 3dje försöket.   Utrustning 3dje försöket. Emptyfre jul 17, 2009 9:53 am

johan:P....jag ska ha de isånna fall å de vet du ocksåRazz
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Utrustning 3dje försöket. Empty
InläggRubrik: Sv: Utrustning 3dje försöket.   Utrustning 3dje försöket. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Utrustning 3dje försöket.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Elerias Skogsalver :: Utrustning & tips! :: Cool stuff-
Hoppa till: